Alla inlägg under april 2012

Av Miranda Wikberg - 30 april 2012 23:58

Det måste vara när dom vann pris för bästa singel med What Makes You Beautiful i The Brit Awards :D

     

So proud of this 5 guys who is in a band called One Direction who live their dreams <3

Kram Miranda

Av Miranda Wikberg - 30 april 2012 15:37

Tycker ni att jag borde börja skriva en novell om One Direction på denna blogg?eller ska jag bara skriva korta och långa Imagines?

Svara gärna på frågan är ni söta och gulliga :D

Skulle ni vilja vara med i Novellen eller i Imagines så skicka iväg ett mejl till (goodgirl.m@live.se) där du ska ha med

1.Information om dig,ålder,utseende,intressen,favorit av killarna.

2.Vad du skulle vilja vara som t.ex Flickvän,bästakompis med mera.

3.En bild på dig är ett stort plus men inget måste.

Du får skriva hur mkt du vill om dig själv bara du har med sakerna i punkt 1 och 2 :D


Kram Miranda

Av Miranda Wikberg - 30 april 2012 11:14

Som rubriken lyder så vill jag tillbaka till mina drömmar som jag hade inatt.

Självklart så handlade mina drömmar om One Direction och mest av allt Harry Styles.

Det var dom bästa drömmarna jag någonsin haft men Zayn var lite konstig i drömmen han vägrade att ge mig en autograf han bara sprang där ifrån haha :D


Q:Vad drömde du inatt?

Q:Har ni haft någon dröm om One Direction?isf vad hände i den om du minns?


Kram Miranda

Av Miranda Wikberg - 29 april 2012 17:40

Day 13 - A photo of the member who you think has the nicest body.

 

Kram Miranda

Av Miranda Wikberg - 28 april 2012 19:37

 

Om du skulle få svara på en,vem skulle du då svara?

Jag skulle själv svara på Harrys :D

Kram Miranda

Av Miranda Wikberg - 28 april 2012 19:35

 

Detta är några fans utanför Harrys hus.

SERIÖST LÅT HAN HA LITE PRIVATLIV NÄR HAN ÄR HEMMA!!!

Av Miranda Wikberg - 28 april 2012 19:32

Harry med ett fan idag i Tosca Coffe

Niall med ett fan igår i Tresco

Fans med Zayns mamma 

Kram Miranda    

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej på 13 år som lever mitt liv och på denna blogg kommer jag skriva om mitt liv som Directioner och lite annat
Hoppas ni gillar det ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards